Ta dig i kragen

Känns som att det kommer ta en bra stund innan man blir vuxen. Eller vänta lite! På vissa plan är jag redan vuxen, jag är bra på att ta ansvar för det jag gör och jag kan ta hand om två små varelser som efter en halvtimme litar fulständigt på mig. Ja, jag klarar av det mesta faktist. Bara det där på det känslomässiga planet och att våga som tar tid för mig. Vågar inte lita på någon annan fult ut och jag vågar inte ringa körläraren och be om tid för att provköra.

Nej bara att ta sig i kragen och inse att det är bara en själv som kan ta en ur diket man grävt åt sig själv!

Kommentarer
Postat av: Fattybom

Mycket sant, tar bara ett tag innan alla förstår det och sitter där i gropen och ser snopna ut.

2009-06-04 @ 12:59:15
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0