Flytt?

Hur blir det när man flyttar hemifrån? Lämnas man bara helt själv på en helt ny plats? Eller har man familj och vänner nära, i en bekant omgivning?

Ja allt beror ju på var man väljer att flytta. Själv har jag valt att flytta till andra sidan stan där jag aldrig varit förut, till ett nytt område med helt andra förutsättningar. Mitt trygga bo är nu utbytt till något okänt.

Varför jag valt det? Jag ska inte flytta hit helt och hållet utan bara för stunden. Tar hand om ett hus medans ägarna är på semester.

Men jag har redan kommit på hur svårt det kommer att vara när jag flyttar på riktigt. Ingen som handlar mat åt en, ingen som tvättar ens kläder, allt måste man göra själv.

Nej dags att ta sig i kragen och växa upp. Går inte att sitta på endan hela livet.

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Hoppas att det går bra då! :D <3

2009-08-01 @ 15:31:46
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0